A televíziós, szélessávú internet-, vezetékes telefon-, valamint mobilszolgáltatásokat nyújtó társaság szerint a hálózatfejlesztésre és termékinnovációkra fordított 4,4 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően erősödik a digitális szolgáltatásaik iránti kereslet.

Ugyanebben az időszakban a UPC Mobil előfizetések száma meghaladta a 47 ezret - közölték.

Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a tájékoztatás szerint elmondta, már hozzák a várt eredményeket az új termékek bevezetésére és a hálózat fejlesztésére fordított jelentős beruházások, ez a kiemelkedő mértékű negyedéves bevételnövekedésből is látható.

Az árbevétel konkrét összegét nem közölte a társaság. A nyilvánosan elérhető adatok szerint a UPC Magyarország 2015-ben 61,833 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el az egy évvel korábbi 58,890 milliárd forint után. A cég adózott eredménye tavaly 12,161 milliárd forint veszteség volt az egy évvel korábbi 8,069 milliárd forint veszteséget követően.

A UPC a Liberty Global leányvállalata, Magyarországon 1998 óta van jelen.

telekomesit.hu/mti